OPI – Chocolate Moose

If you are tipical kind of people - you love chocolate! And for real chocolate/nail polish lovers - this is your candy: OPI – Chocolate Moose.

Ako ste tipična osoba, zasigurno volite čokoladu! A za prave čoko/lako-ljupce - ovo je slatkiš za vas: OPI – Chocolate Moose.


This is lovely cream brown with cream finish. Pictures are showing little bit warmer color than it is in real life. Swatches are done with this layering:
  • Eveline Maximum Growth as a polish base
  • 2 layers of OPI Chocolate Moose
  • 1 layer od Seche Vite fast drying top coat
Boja laka je kremasto smeđa sa krem finišem. Na slikama je ispao nešto toplijeg tona nego što je u stvarnosti. Swatchevi su napravljeni sa sljedećom manikurom:
  • 1 sloj baznog laka - Eveline Maximum Growth
  • 2 sloja OPI Chocolate Moose
  • 1 sloj završnog laka za brzo sušenje - Seche Vite






Next day I wanted to make it more interesting, so I've added stripes to my ring finger.

Sljedeći dan mi je malo dosadilo pa sam dodala par trakica na prstenjak da manikuru učinim zanimljivijom.


2 comments:

  1. Krasan je. Podsjeća me na jedan od Bourjois (ne mogu se sjetiti imena) koji imam i divna mi je takva neutralna boja. Mljac!

    ReplyDelete
  2. Hvala ti :) Od Boujoris imam divnog rozo nudastog i stvarno je odlična krem boja, samo mi se ne sviđaju te kose četkice.

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!