Essie - Damsel in a dress

If you are looking for a great vamp color, you should take Essie Damsell in a dress into consideration.

Ako tražite savršenu "vamp" boju, trebali biste pogledati Essie Damsell in a dress.


First I had pearl pink Flormar on my nails, so I thought layering this Essie would make a great combination, and it did :) Damsel in a dress has great opacity so there is only one layer of it over Flormar.

Prvo sam na noktima imala biserno rozi Flormar, pa sam pomislila da bi nail art s Essie bio odlična kombinacija i meni se jako sviđa kako je ispalo :) Damsel in a dress ima odlično prekrivanje pa je ovo samo jedan sloj preko Flormara.


Brush in this Essie is wide which I love. All Essie's I bought in Croatia store Bipa has that brush :) And now - bunch of swatch photos:


Četkica u ovom laku je široka i obožavam ju. Svi Essiiji koje sam kupila u Bipi imaju takvu četkicu :) Evo i slika:







With flash /S blicem:


17 comments:

  1. Preciosa!!me encanta, besos

    ReplyDelete
  2. Odlican blog, svidja mi se ovaj izgleda jako,moracu da probam slicno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Linkaj mi slike da vidim kako to je uspjelo ;)

      Delete
  3. Aaaa, kad ću ja ovako znati srediti nokte???

    Predobro !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista nije problematicno, zelis tutorijal? :)

      Delete
  4. Love this mani. The color combo you used looks great together. :)

    ReplyDelete
  5. Wow, what a lovely colour!!:)

    beautinika.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. damsel in dress nije loša ni sama, ali s ovakvim dodatkom prekrasno izgleda <3

    ReplyDelete
  7. Ova kombinacija boja je savršena:)

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!