Beauty UK - Grit FX Fabric

Sand polishes are stil fashionable, if you ask me. Week ago I've bought myself Look By Bipa beautiful purple sand that recently came in to store, so if you ask me, this trend might last a while.
Today I'm showing you one of the best sands I own - Beauty UK Fabric from Grit FX collection.

Pjeskići (sand) lakovi su još uvijek u modi. U prilog tome imam kupovinu Look By Bipa ljubičastog pjeskića koji je nedavno stigao u Bipu. Obzirom na to, čini se da će trend pjeskastih lakova potrajati još neko vrijeme. Nije da me to smeta :)
Danas vam pokazujem jedan od mojih najdražih sandova - Beauty UK Fabric iz Grit FX kolekcije.


Beside usual texture for sand polishes, you can see that this one doesn't have any glitter. And that's the reason you don't have to use special techniques for removing it - it goes as easily as any other cream polish. Beside that fact, this beautiful baby pink color is the reason I like this polish a lot. I've polished my pointing finger with top coat so you could see that version as well.

 Osim uobičajene teksture za pjeskiće, ovdje možete vidjeti da ovaj lak nema šljokica u sebi, što većina drugih pjeskića ima. Zbog tih šljokica nije vam potrebna nikakva posebna tehnika za uklanjanje manikure, nego se uklanja jednako lako kao bilo koji lak bez šljokica. Zbog toga i krasne roze boje je jedan od mojih dražih pjeskića. Kažiprst sam prelakirala top coatom da vidite kako izgleda i u toj izvedbi. 

5 comments:

  1. Divan mi je ovaj lakić! Nemam Kozmo u blizini, ali svaki put kad mi se pruži prilika pogledat, nema ga! :/ Sad sam uzela nešto slično od Rimmela! We'll se, we'll see! :D U svakom slučaju, extra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Ako ćeš htjeti, ja ti rado kupim ovaj lak pa pošaljem

      Delete
    2. Ne treba za sada! Moram vidjeti kako će ovaj Rimmelić funkcinorati pa da ne duplam! (Kao i sve ostalo... :D) Hvala!

      Delete
  2. Koliko slojeva si stavila? Dva? Prekrasan je!

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!