Ruby Kisses - Electric Purple

Hello!

I'm back from my holiday. After well earned vacation, I'm back in front of computers, my work computer and private alike, which means new blog posts :)

First of polishes I'm going to introduce to you today is Ruby Kisses - Electric Purple, from neon collection.

Pozdrav!

Evo mene natrag s godišnjeg. Nakon zasluženog odmora vratila sam se opet za računalo, kako poslovno, tako i privatno što znači i nove blog postove :)

Prvi od lakova koji ću vam danas predstaviti je Ruby Kisses - Electric Purple, iz neon kolekcije.



Ruby Kisses brand I saw in Croatian Müller stores. I liked the neon collection at first sight, as a collection of summer, cheerful colors. From that collection I chose Electric Purple, but regarding color I've got two remarks. Unlike its name, the color isn't purple but cyclamen (magenta), and the other thing, the color in bottle is livelier and brighter from the color that ends up on nails. I'm not really sure why, maybe because it dries to semi-matte so it loses a part of color. Anyhow, I'd put only that finish in neon polish category and the color is more classic than neon. Regardless of that, the polish is very nice and I have no objections. In the pictures are two coats and no top coat.

Ruby Kisses marku sam u Hrvatskoj vidjela sam u Muller trgovinama. Neon kolekcija mi se svidjela na prvi pogled, kao kolekcija ljetnih vedrih boja. Iz te kolekcije sam odabrala Electric Purple, no što se tiče boje imam 2 napomene. Za razliku od imena, boja nije ljubičasta nego topla ciklama, a druga stvar, boja u bočici je življa i svjetlija od boje kakva bude na noktima. Nisam sigurna u razlog, možda je stvar u tome što se na noktima sasuši u semi-mat finiš pa time i izgubi dio boje. U svakom slučaju, jedino bih taj finiš svrstala u karakteristiku neonskog laka, a boja je više klasična nego neonska. Bez obzira na to, lak je vrlo lijep i nemam zamjerki. Na slikama su 2 sloja laka, bez top coata.

Would you like it more if the color was more neon or do you find it pretty just the way it is?

Bi li vam se više svidio da je boja više neon, ili vam je lijep i ovakav?


Illy

1 comment:

  1. Ajme, koja divna boja! :srcanaočima: :) Divan!

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!